Oyun Müzikleri - Bardic Inspiration Volume 2
Idle Champions of the Forgotten Realms: Bardic Inspiration Volume 2 Oyun Müzikleri, sekiz parçası ve birçok müzik türü ile Dungeons & Dragons'a saygı duruşunda bulunuyor.
Jason Charles Miller ve Hope LaVelle'in vokal yeteneğini öne çıkaran Bardic Inspiration Volume 2, bir sonraki Idle Champions ya da Dungeons & Dragons deneyiminde senin için ideal bir yol arkadaşı.