Soundtrack - Bardic Inspiration Vol. 1
Inspired by characters in the Idle Champions video game, each song was hand picked from the first 20 episodes of the Bardic Inspiration show to be recorded at Central Command Studios in Los Angeles. These songs were originally written and composed live during weekly episodes of the show by Jason Charles Miller, Dylan Wilks, their guests, and the audience.
Featuring the vocal talents of Jason Charles Miller and Kenley Shea, Bardic Inspiration Vol. 1 is the perfect partner to your in-game push or a D&D prep session!