Bardic Inspiration Vol. 1.5
Yeni Idle Champions Tema Müziği, haftalık yayınlanan Bardic Inspiration'ın bir bölümünde Jason Charles Miller, Dylan Wilks, konukları ve izleyenler tarafından canlı yayında yazıldı ve bestelendi. Los Angeles'taki Central Command Studios'ta kaydedildi.
Jason Charles Miller'ın vokal yeteneğini öne çıkaran Bardic Inspiration Vol. 1.5 oyun içerisinde veya bir D&D hazırlama bölümünde sana yoldaşlık edecek!