Ścieżka dźwiękowa – Bardic Inspiration Vol. 1
Każda piosenka jest zainspirowana postacią z gry komputerowej Idle Champions i pochodzi z pierwszych 20 odcinków programu Bardic Inspiration, które zostaną nagrane w studiu Central Command Studios w Los Angeles. Oryginalne utwory zostały napisane i skomponowane na wizji podczas cotygodniowego programu przez Jasona Charlesa Millera, Dylana Wilksa, ich gości i widownię.
Bardic Inspiration Vol. 1 zawiera piosenki śpiewane przez Jasona Charlesa Millera i Kenley Shea, które umilą zmagania w grze lub przygotowanie do sesji D&D!