Pakiet startowy Bruenor
Zdobądź NIESAMOWITY zastrzyk mocy dzięki kompletowi rzadkich przedmiotów i ekskluzywnemu złotemu kultowemu przedmiotowi dla Bruenora! Dorzucimy również 10 platynowych skrzyń bohatera, aby jeszcze bardziej cię wzmocnić!