Bruenor Başlangıç Paketi
Nadir eşyalardan oluşan komple bir set ve Bruenor'a özel bir Altın Destan ile gücünü OLAĞANÜSTÜ şekilde artır! Seni daha fazla güçlendirmek için ayrıca 10 Platin Şampiyon Sandığı da ekleyeceğiz!