Cozy Dark Urge Party Pack
This pack unlocks 3 Champions: Valentine, King of Shadows, and The Dark Urge. Also included are 14 Platinum Champion Chests for each of those Champions, and an exclusive Skin & Feat for The Dark Urge! Take your game to the next level with this Party Pack!