Grymforge Karlach Party Pack
Pakette ayrıca her bir şampiyon için 14 Platin Şampiyon Sandığı ve Karlach için özel bir kostüm ve özellik bulunur!
Bu harika paketteki Şampiyonları ve donanımı elde etmek için bu DLC'yi al. Sonrasında Idle Champions of the Forgotten Realms temel oyununu yükle ve aç.
Bu teklif yalnızca Idle Champions of the Forgotten Realms ve Epic Games Store'un sunulduğu ülkelerde geçerlidir.