Tasslehoff's Dragonlance Party Pack
This pack unlocks the first 3 Champions from the classic Dragonlance novels: Raistlin, Tasslehoff, and Laurana. Also included are 14 Platinum Champion Chests for each of those Champions, and a week-long Gem Hunter Potion! Take your game to the next level with this Party Pack!
This Epic MEGA Sale exclusive pack unlocks the first three Heroes of the Lance Champions from Dragonlance: Raistlin, Tasslehoff, and Laurana. It also includes 14 Platinum Chests with a guaranteed shiny equipment card for each of them and a week-long gem hunter potion, to help players get ahead!