Idle Guy
Idle Guy er et livssimulationsspil, hvor absolut alt er muligt! En ægte real life-simulator! Eventyr i en realistisk forretningssimulator venter på dig. Opbyg en Rich Inc.-kampagne i en verden af life-simulation! En idle life-simulator, hvor alt er tilgængeligt!
Gå fra en fattig mand på gaden til en ægte millionær! Bliv en rigtig kontortycoon! Bevis, at du er værdig til et rigt idle-liv! Vælg milliardærens rige idle-liv! Alt er i dine hænder! Byg din egen virksomhed. Skab dit forretningsimperium! Bliv kejseren af forretningsverdenen! Bliv Mr. Billion, en rig idle-kontortycoon! Spillet er en simulation af det rige liv som milliardær og kontormagnat med et enormt forretningsimperium!
Start din karriere som en arbejdsløs fyr uden hjem eller penge. Et ægte, idle og rigt liv i vores real life-simulator!
💯 – Bliv leder af Verdensbanken, hvis du klarer alle udfordringer og ikke dør af alderdom.
Idle Guy gør pengeforvaltning til et spil! Bevis, at du er værdig til at blive én af dem! Idle-tycoon milliardær, fattig mand, rig mand, forretningskejser, pengeboss – vælg, hvem du vil blive i vores spil!