Hvorfor Early Access?
Ja. Når du køber eller downloader spillet i Early Access, har du adgang hele perioden og frem til lancering.
Flere måneder. Den præcise varighed kan ændre sig alt efter fremdrift og feedback.
Spillet er fuldt spilbart, men nogle funktioner, indhold og balancering er stadig under udvikling.
Tilgængelige køb kan ændre sig i Early Access når vi justerer balance og indhold efter feedback.