We believe that involving the community early is essential to building a truly engaging and polished experience. Our idle real-life simulator already has a solid core, but we want to grow it together with players. Early Access gives us the opportunity to refine the balance, test new features, and respond to feedback, helping us create a game that players will enjoy for the long term.
We actively gather feedback through our in-game feedback form, our official Discord server, and Steam reviews and discussions. We also regularly conduct UX tests to better understand player behavior. Community input will directly shape our roadmap, influence new features, and help us fine-tune existing content.
Yes. Once you purchase or download the game during Early Access, you will have access to it for the entire Early Access period and the full release.
We aim to preserve player progress throughout Early Access, but wipes may occur if required for major updates or balance changes. If this happens, we will clearly communicate it in advance.
The Early Access phase is planned to last several months. The exact duration may change depending on development progress and player feedback.
The game is fully playable, but some features, content, and balancing are still in development.
In-app purchases provide optional cosmetic items and convenience features. All core gameplay content can be accessed without purchases.
No. In-app purchases do not provide a competitive advantage or pay-to-win mechanics.
The available in-app purchases may change during Early Access as we adjust balance and content based on player feedback.