ILAVATH: BATTLE ARENAS
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.ILAVATH: BATTLE ARENAS, is a Team Based Strategy game that draws inspiration ancient legends of India.