Imagine Earth - Galaxies
Bu DLC, keşfedilecek ve doldurulacak 20 gezegene kadar tüm galaksileri sunar. Bunlar hem serbest sonsuz modda hem de AI şirketlerine karşı rekabetçi bir oyun modunda oynanabilir.
Gezegen kolonileri için merkezimiz ve ana merkezimiz olarak hizmet vermektedir. Ayrıca gezegenler arası araştırmaları mümkün kılar ve şehir merkezleri için uzantıların kilidini açmamızı sağlar.
Bu yeni yüksek teknoloji ürünü yapı sayesinde kaynaklarımızı ve eşyalarımızı gezegen kolonileri ile uzay istasyonu arasında hızlı ve ücretsiz bir şekilde taşıyabiliyoruz.
DLC, yeni USN Danışmanımız Ixas'ın başrolde olduğu Genesis Tohum Girişimi etrafında şekillenen bir Hikaye Kampanyası içeriyor. Dört gezegene yayılıyor.
Her gezegen, sonraki koloniler için kullanılmak üzere sürekli gelir üretecektir. Öncü aşamasının sonunda en çok zafer puanı kazanan taraf galaksinin ana yöneticisi ilan edilir.