W rozszerzeniu fabularnym „Nowy bóg” wcielisz się postać Fenyx, która będzie musiała przejść próby przygotowane przez bogów Olimpu. W trakcie tych prób Fenyx jeszcze lepiej opanuje swoje boskie moce i znajdzie kolejne sposoby na to, by stać się jeszcze potężniejszą, by tym samym zasłużyć na wstęp do wewnętrznego kręgu panteonu.