A New God'da Fenyx olarak oynayacak ve Olympos tanrılarının sınavlarından geçmeye çalışacaksın. Bu sınavlarda Fenyx tanrısal güçlerini geliştirerek daha da kudretli hâle gelmek ve bu şekilde Pantheon'daki tanrılar arasına katılmak için mücadele edecek.