Immortals Fenyx Rising Demo
Discover a new top-down gameplay experience featuring a daring new champion and brawler-style combat!
Play as Fenyx, a new, winged demigod, on a quest to save the Greek gods. The fate of the world is at stake – you are the gods’ last hope.