Demo
Odkryj nową rozgrywkę z widokiem z góry, w tym nową, odważną bohaterkę i walkę wręcz w zadymiarskim stylu!
Wciel się w Fenyxa, nowego skrzydlatego półboga, by wyruszyć z misją ocalenia greckich bogów. Ważą się losy świata — jesteś ostatnią nadzieją bogów.