Immortals Fenyx Rising GOLD SÜRÜM
Destansı bir mücadelede, tanrıların efsanevi güçlerini kullan, mitolojik yaratıklara meydan oku ve Yunan mitolojisinin en müthiş Titanı Typhon'u dize getir.
Cyclops, Medusa veya Minotaur gibi efsanevi yaratıklarla yüzleş, havada ve karada göğüs göğüse mücadelelerde tanrılardan aldığın yetenek ve silahlarını kullanarak hepsinin hakkından gel.