Çin mitolojisinden ilham alan heyecanlı bir hikâyeyi deneyimle! Cesur ve yeni bir kahraman olan Ku olarak, tanrıça Nuwa'nın Cennet ve Dünya arasındaki dengeyi yeniden kurmasına yardım etmelisin. İnsanlığı kurtarma görevinde efsanevi Çin tanrılarıyla yüzleş, egzotik canavarlarla savaş ve benzersiz bulmaca mekanikleriyle kendi becerilerini sına.