Immortals Fenyx Rising Sezon Kartı
A New God (Yeni Tanrı): Fenyx olarak, Olimpos tanrılarının sınavlarından geçerek Yunan Panteonunda hak ettiğin yeri almaya çalışıyorsun.
Myths of the Eastern Realm (Doğunun Mitleri): Çin mitolojisinden esinlenen bu yeni hikayede, yeni bir kahraman olarak uzak ülkelerde yeni tanrılarla tanışıyor ve egzotik canavarlarla savaşıyorsun.
The Lost Gods (Kayıp Tanrılar): Kuşbakışı görünümle yepyeni yakın dövüş deneyimi seni bekliyor. Yunan tanrılarını tekrar birleştirmek için destansı bir mücadeleye atılan yeni bir kahramanla tanışıyorsun.
Sezon Kartını hemen satın alırsan, özel oyun içi ödülleri ile bonus görev When the Road Gets Rocky (Yollar Sarpa Sarınca) da birlikte geliyor.