Immortals: Fenyx Rising
Immortals: Fenyx Rising przywraca do życia wielkie wydarzenia z mitologii. Wciel się w Fenyxa, by wyruszyć z misją ocalenia greckich bogów.
Stań twarzą w twarz z legendarnymi bestiami, takimi jak cyklopi, meduza czy minotaur. Stań do szybkiej walki powietrznej i boju w zwarciu, posługując się boskimi umiejętnościami i uzbrojeniem.