Imp of the Sun
Imp of the Sun, And dağlarının ışıltılı zirvelerinden, sık Amazon ormanlarına kadar uzanan, Peru'ya özgü büyüleyici bir dünyada geçen, hızlı tempolu, savaşı ve keşfi harmanlayan, çizgisel olmayan 2 boyutlu bir aksiyon platform oyunudur.
Yüzyıllar önce Dört Korucu tarafından çalınan ve imparatorluğun uzak köşelerinde saklanan Güneş'in gücü olmadan hayat devam edemez. Ölmekte olan kıvılcımıyla Güneş, Nin'i yarattı. Onu, ışığı geri getirmesi ve imparatorluğun dengesini yeniden sağlaması için bir maceraya gönderdi.
Seni Güneş yarattı. Parmaklarının ucunda alevinin gücünü taşıyorsun. Akıcı hareket ve kombo tabanlı dövüş için geliştirilmiş pürüzsüz oynanışla becerilerini geliştir. Dört Korucu'yu yenmek için Güneş İmparatorluğu'nu aşarken yeni yetenekler keşfederek gücünü arttır.
And dağlarının ışıltılı zirvelerinden sık Amazon ormanlarına, kuru ve kavuran çöllerden yeraltı dünyasının karanlık derinliklerine kadar, imparatorluğun dört bir köşesini keşfet. Sevgiyle çizilen, detaylıca hazırlanan her bölge ve yaratık bir zamanlar Peru'da dolaşan ve hüküm süren medeniyetlere selam duruyor.
Atalarımız, tarihlerini 'Quipu' olarak bilinen eserlerle kaydettiler. Sonsuz Tutulma'nın ardındaki hikâyeyi ortaya çıkarmak için Quipu'ları topla ve And kültürlerine ait gerçek kalıntılardan esinlenmiş, eşsiz gizli eşyaları bul. Güneş'in İmparatorluğu'nu keşfet. Kendine özgün karmaşık mekanikleri ve hikâyeleri olan benzersiz ve gaddar boss'ları istediğin sırayla yen.