In Sound Mind Digital Deluxe Edition
In Sound Mind to niesztampowy, psychologiczny horror z pierwszoosobową perspektywą oraz szaleńczymi łamigłówkami, wyjątkowymi walkami bossów i oryginalną ścieżką dźwiękową autorstwa The Living Tombstone. Eksploruj i walcz w serii niepokojących wspomnień podczas podróży przez mechanizmy miejsca, z którego najwyraźniej nie możesz uciec – swojego umysłu.