In Sound Mind Digital Deluxe Edition
In Sound Mind, heyecan dolu bulmacalar, eşsiz bölüm sonu canavarı savaşları ve The Living Tombstone'un orijinal müziklerini içeren, yaratıcı bir birinci şahıs psikolojik korku oyunudur. Kaçmayı başaramadığın tek yer olan kendi zihninin iç yapısında yolculuk yaparken çeşitli huzursuz edici anıları keşfedecek ve onlarla savaşacaksın.