In Sound Mind - The Original Soundtrack
The Original Soundtrack of In Sound Mind, developed by We Create Stuff and published by Modus Games, is composed and produced by Yoav Landau of best-selling music act The Living Tombstone, with vocal performances by Hayley Nelson, Sam Haft, Guy First, Matan Egozi, Helen Laser and Mick Lauer. Including atmospheric arrangements and tracks done by Alon Meiri and Or "Orko" Cohen. A mixture of electronic rock and horror soundscapes, it transports the listener into the crumbling mind of protagonist Demond Wales.