In The Gym
Niezależny horror z naciskiem na wyjątkową atmosferę siłowni. Rozgrywka jest bardzo prosta, obudziłeś się w dużej siłowni i teraz musisz znaleźć 10 niesamowitych obrazów anime ukrytych tutaj. Znajdź wszystkie zdjęcia, zanim znajdą cię inni goście tej siłowni. In The Gym nie oferuje ogromnego otwartego świata, skomplikowanego systemu ulepszeń, lootboxów i innych obowiązkowych elementów większości współczesnych gier. Nie, po zakupie czeka cię tylko 10 minut intensywnego wyszukiwania obrazków anime. Ale czego jeszcze potrzebujesz!?
Dzięki technologii Unreal Engine 5, gra posiada nowoczesną, realistyczną grafikę. Dopracowane modele 3D postaci i otoczenia, piękne oświetlenie i efekty post-processingu, a także realistyczne sterowanie pomogą ci poczuć atmosferę gry.