INDUSTRIA
INDUSTRIA is a first-person shooter that takes you from East Berlin into a parallel reality, shortly before the end of the Cold War. On the search for a missing work colleague, you decypher a dark past in a mysterious parallel dimension.
On the evening of the fall of the Berlin wall, a young woman plunges headlong into a parallel dimension to find her missing work colleague who has disappeared under mysterious circumstances. While the checkpoints in East Berlin are still being overrun by crowds of people, Nora escapes from this world, into unknown layers of time and into an unknown fate.
Berlin, 9th November 1989: After four decades of division, thousands of cars are rolling across the inner-German border. The Wall is finally open!
At the same time a man disappears in a secret research facility near East Berlin. His goodbye message reaches you too late. When you arrive the State Security has already destroyed all records of the research project. The complex is deserted and empty.
The search for Walter takes you deep into the center of the facility - right into the heart of the universe, where time seems to stand still. Dark secret lurks - well hidden - behind the curtain.