Industries of Titan OST
Official Industries of Titan work-in-progress soundtrack from composer Danny Baranowsky featuring DRM-free tracks updated throughout development.
Please make sure that you have the latest VC package installed, and - if you're using Windows 7 or 8, that you have the KB4019990 update applied.