Ścieżka dźwiękowa Industries of Titan
Oficjalna ścieżka dźwiękowa Industries of Titan w trakcie tworzenia — skomponowana przez Danny'ego Baranowsky'ego, zawierająca utwory bez zabezpieczeń DRM i aktualizowana przez cały czas trwania projektu.
Upewnij się, że na komputerze jest zainstalowany najnowszy pakiet VC oraz — jeśli korzystasz z systemu Windows 7 lub 8 — zastosowano aktualizację KB4019990.