Industries of Titan Orijinal Oyun Müzikleri
Besteci Danny Baranowsky'nin üzerinde çalışmaya devam ettiği DRM'siz resmî Industries of Titan oyun müzikleri, geliştirme süreci boyunca güncellenecek.
Lütfen en yeni VC paketinin yüklü olduğundan ve Windows 7 veya 8 kullanıyorsan KB4019990 güncellemesinin yapıldığından emin ol.