Industry Giant 4.0 - Official Guide
Plan, calculate, invest and manage. That and many other tasks are on your to-do list, dear future industry giant! But how do you become really successful quickly, effectively and without detours? The Official Guide to Industry Giant 4.0 provides you with additional information on your way to becoming a true industry mogul. Tips & tricks, a complete overview of all topics, production, industries and possibilities and some deeper insights than usual ensure a very special economic simulation game experience.