Inertial Drift - Twilight Rivals
Strap in, all-new content skids onto Inertial Drift! Inertial Drift: Twilight Rivals Pack comes bursting with new story content, a pulse-racing original Eurobeats soundtrack mixed by renown producer 'Turbo', new cars and tracks!
Challenge The 'Twilight Rivals' In All-New Story Content - When the 'Twilight Rivals' arrive on the scene they quickly establish themselves as the hardest challenge you've faced yet.
Pulse-Racing Original Eurobeats Soundtrack - Brand new original soundtrack mixed by renown producer 'Turbo'!
4 all-new fiercely individual cars - Each vehicle is a totally different beast with unique characteristics to master. Get behind the wheel and try to tame Sport Hatchbacks, Coupe's, Supercars & more!