Inertial Drift - Twilight Rivals
Inertial Drift: Twilight Rivals Pack, yeni hikâye içeriği, ünlü yapımcı "Turbo" tarafından miksajlanmış, nabızları yükselten orijinal Eurobeats müziği, yeni arabalar ve pistlerle dolup taşıyor!
Yepyeni Hikâye İçeriğinde "Twilight Rivals"a Meydan Oku - "Twilight Rivals" sahneye çıktığında, kendilerini hızlı bir şekilde şimdiye kadar karşılaştığın en zorlu mücadele olarak tanıtacaklarından emin olabilirsin.
4 adet tamamen yeni, son derece bireysel araba - Her araç, ustalaşabileceğin benzersiz özelliklere sahip olan farklı birer canavardır. Direksiyonun başına geç ve Spor Hatchback, Coupe, Süper Araba ve diğer modelleri kontrol etmeye çalış!