Nieskończona Pętla:Tylne Pokoje
To gra roguelike z widokiem z góry, łącząca eksplorację, zagadki i lekki horror, w której możesz dostosowywać broń i uciekać z backrooms przez tysiące pokoi!
Witamy w Backrooms! To alternatywny wszechświat równoległy do rzeczywistego świata. Przypadkowo się tu dostałeś, a teraz twoim jedynym zadaniem jest stąd wyjść!
Gra zawiera dużą liczbę pokoi. Musisz poruszać się po różnych pokojach, aby znaleźć sekret opuszczenia Backrooms! Ponadto pokoje zawierają liczne "byty", "broń", "wyposażenie", "przedmioty", “sekrety” i wiele więcej! Uważaj na "byty", ponieważ są bardzo niebezpieczne!
W grze możesz zbierać różne części broni i swobodnie je montować, tworząc unikalne bronie!
Gra zawiera około 60 zakończeń, ale tylko opuszczenie Backrooms jest prawdziwym zakończeniem!