Infinitesimals
Minik bir kahraman olan Captain Awkney Relinrake'in gözünden bu gezegeni gör; tanıdık gibi görünen ortamların devasa manzaralara dönüştüğü bir dünyada ilerle. Yeraltı harabelerini aş, sık ormanları keşfet ve düşmanlarla yerde veya sırt roketini kullanarak havada savaş. Çok yönlü savaş aracın POD ile büyük mesafeleri hızla katet.
Bir felaket sonucu parçalanmış ve düşman bir dünyaya dağılmış bir zamanların seçkin filosunun lideri olarak, mürettebatını bulmalı, kurtarmalı ve yeniden bir araya getirmelisin. Güç toplayıp peşindeki düşman makinelere karşı savaşmak için ekibinle yeniden birleş. Zengin bir bilimkurgu hikâyesinde, Awkney ve mürettebatının kayıplar ve yeni bir gelecek umudu arasında geçen duygusal yolculuğunu keşfet.