InFlux Redux
A high-def remake of the 2013 puzzler InFlux, built on a brand new engine with completely overhauled graphics, physics and game code.
InFlux is a puzzle game that mixes exploration and platforming in a series of beautiful natural and abstract environments. You are a mysterious metal sphere which falls from the sky, traversing an apparently deserted island dotted with cubic structures of glass and steel. Each glasshouse is a puzzle to be solved. Redux is the same game, except better in every way, having been rewritten from scratch in Unreal Engine 5.