InFlux Redux
Yenilenmiş grafikler, fizik ve oyun kodu ile yepyeni bir motorda yapılmış 2013 bulmaca oyunu InFlux'ın yüksek çözünürlüklü yeniden yapımı.
InFlux, bir dizi göze hoş gelen doğal ve soyut ortamda keşif ve platform türlerini harmanlayan bir bulmaca oyunudur. Gökyüzünden düşen gizemli bir metal küre olarak cam ve çelikten kübik yapılarla dolu, görünüşte ıssız bir adada dolaşıyorsun. Her cam yapı çözülmesi gereken bir bulmaca. Redux da aynı oyun, farkı ise Unreal Engine 5 ile tamamen baştan yazılmış ve her yönden daha iyi bir oyun olması.