InnerSpace
InnerSpace, önemli veya önemsiz gözüken tüm oyuncu kaynaklı eylemlerden etkilenen bir keşif oyunudur. Sen hiç acele etmeden göklerde yükselip okyanuslara dalarken Inverse'ün sırları kendiliğinden açığa çıkacak.