INSIDE
Discover Playdead's unique indie adventure game Inside, a dark, narrative-driven platformer combining intense action with challenging puzzles. It has received critical acclaim for its moody art style, ambient soundtrack and unsettling atmosphere.
“MASTERPIECE! Inside is a 2D puzzle platformer that builds upon what made Limbo great, and in fact builds something greater.”
“Inside expands on the concepts and scope of its predecessor in wildly creative ways, and it's so immaculately designed and constructed from top to bottom that it almost feels suitable for display in an art museum. This is one hell of a follow-up.”
“Gorgeous art and animations, devious puzzle design and a pitch-black sense of humor. A perfectly paced series of escalating "holy shit" moments.”