INSIDE
Prøv Playdeads unikke spileventyr INSIDE: Et mørkt, historiedrevet platformspil, der kombinerer intens action og udfordrende gåder. Hyldet af fans og anmeldere for sin mørke visuelle stil, baggrundsmusik og foruroligende atmosfære.
"MESTERVÆRK! Inside er et 2D-platformspil med gåder, der bygger på de elementer, der gjorde Limbo fantastisk, og gør det endnu bedre."
"Inside bygger videre på koncepterne fra forgængeren på enormt kreative måder, og det er så rendyrket designet og konstrueret fra ende til anden, at det hører hjemme på et kunstmuseum. Dette er noget af en opfølgning."