INSIDE
Temui permainan Playdead INSIDE pengembaraan unik indi; satu platformer gelap dipacu secara naratif menggabungkan tindakan yang sengit dengan teka-teki yang mencabar. Ia telah mendapat pujian kritis kerana gaya seninya yang muram, runut bunyi ambien dan suasananya yang menenangkan.
"MASTERPIECE! Inside adalah platformer teka-teki 2D yang dibina berdasarkan apa yang menjadikan Limbo hebat, dan sebenarnya membina sesuatu lebih hebat."
"Inside berkembang konsep dan skop pendahulunya dengan cara yang sangat kreatif, dan ia direka dengan begitu teliti dan dibina dari atas ke bawah sehingga ia dirasakan sesuai untuk dipamerkan di muzium seni. Ini adalah salah satu susulan hebat."