Insomnis
Stary dwór Castevet właśnie został niezamieszkany, wiele tajemnic czeka na Ciebie w pełzających murach tej starej rezydencji. Rozwikłaj tajemnice Insomnis i walcz z własnym przeznaczeniem w opowieści pełnej intryg i grozy!
Atmospheric Horror: Insomnis generuje przerażenia i pełne napięcia momenty za pomocą otoczenia i dźwięków.
W rezydencji Castevet pokoje będą się zmieniać, a twoje najgorsze koszmary ożyją.Analogowe i cyfrowe zagadki: Łącząc różne oryginalne mechaniki, rozwiązuj rozmaite złożone zagadki, aby posuwać się naprzód w poszukiwaniu odpowiedzi.
Po dotarciu na miejsce Joe zacznie badać każdy pokój w poszukiwaniu odpowiedzi. W miarę upływu godzin stary dom staje się mrocznym miejscem, a on odkryje, że nie jest sam w ukochanym domu dziadka.