Insomnis
Eski Castevet malikanesi henüz ıssızdı, bu eski konutun ürpertici duvarlarında sizi birçok gizem bekliyor. Insomnis'in sırlarını çözün ve entrika ve korku dolu bir hikayede kendi kaderinize karşı savaşın!
Atmosferik Korku: Insomnis, çevre ve seslerin yardımıyla korku ve gergin anlar yaratır.
Castevet malikanesinde odalar değişecek ve en kötü kabuslarınız canlanacak.Analog ve dijital bulmacalar: Farklı orijinal mekanikleri birleştirerek çeşitli karmaşık bulmacaları çözün ve cevapları arayarak ilerleyin.
Joe oraya vardığında cevapları bulmak için her odayı araştırmaya başlayacaktır. Saatler geçtikçe, eski ev daha karanlık bir yer haline gelir ve büyükbabasının sevgili evinde yalnız olmadığını keşfedecektir.