Inspector Gadget - MAD Time Party
Metro City wpadło w ręce złego Dra Klaufa i jego Agentów Zła. Aby ocalić miasto, Inspektor Gadżet musi przenieść się w przeszłość za pomocą wehikułu czasu. Niestety wehikuł psuje się i jego przodkowie zostają przeniesieni do teraźniejszości.
Oto twoja misja: Eksploruj Metro City i rywalizuj ze swoimi przodkami, aby zebrać brakujące części wehikułu czasu. Aby odblokować śruby potrzebne do naprawy wehikułu, będziesz musiał ukończyć minigry. Graj przeciwko trzem przodkom Gadżeta, aby zdobyć śruby.
Odwiedź kultowe miejsca ze słynnej oryginalnej serii, spotkaj takie postacie, jak Quimby, Penny oraz Agenci Zła i używaj różnych gadżetów inspektora do walki z siłami Zła.