Inspector Gadget - MAD Time Party
Metro City, şeytani Dr. Pençe ve M.A.D. ajanlarının eline düştü. Müfettiş Gadget şehri kurtarmak için bir zaman makinesi kullanarak geçmişe gitmelidir. Ne yazık ki makine bozulur ve ataları kendilerini şimdiki zamana ışınlanmış hâlde bulurlar.
Göreviniz: Metro City’yi keşfetmek ve makinenin eksik parçalarını bulmak için atalarınızla yarışmak. Makineyi onarmak için gereken cıvataları ortaya çıkarmak üzere mini oyunları tamamlamanız gerekir. Cıvataları kazanmak için Gadget’ın üç atasına karşı yarışın.
Orijinal çizgi filmden ikonik yerleri ziyaret edin, Şef Quimby, Penny ve M.A.D. ajanları gibi karakterlerle tanışın ve M.A.D. kuvvetleriyle mücadele etmek için müfettişin çeşitli aletlerini kullanın.
Efsanevi Müfettiş Gadget olarak oynadığınız heyecan dolu bir maceraya atılın ve Metro City’yi Dr. Pençe’nin elinden kurtarın.
Müfettiş Gadget’ın yaratıcısı Jean Chalopin’ın kızı Tanis Chalopin’ın ellerinden çıkan harika film müziğinin keyfine varın.