Insurgency: Sandstorm – zestaw „Accolade”
Aby uczcić 4-lecie Sandstorm i niesamowite wsparcie społeczności, przygotowaliśmy pakiet zestawów Accolade.
Ten pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC Operation: Accolade w promocyjnej cenie. Pakiet Accolade jest zawarty w przepustce „Year 2 Pass” i Złotej Edycji Insurgency: Sandstorm.