Insurgency: Sandstorm - Assault Pack
The Assault Pack unlocks two new masks and two fresh weapon skin sets to jump into a new year of content with style. Purchase the Year 2 Pass and receive this pack as an instant reward.
The Assault Pack is an Instant Reward for purchasing the Year 2 Pass for Insurgency: Sandstorm. Get ready for a new year of tactical and action-packed combat with tons of new cosmetic content headed your way!