Insurgency: Sandstorm – Pakiet „Assault”
Pakiet „Assault Pack” odblokowuje 2 nowe maski i 2 nowe zestawy skórek broni pozwalające rozpocząć nowy sezon ze stylem. Kup przepustkę „Year 2 Pass” i otrzymaj pakiet jako gotową do odebrania nagrodę.
Pakiet „Assault Pack” jest nagrodą natychmiastową przydzielaną za zakup przepustki „Year 2 Pass” w Insurgency: Sandstorm. Przygotuj się na nowy sezon taktycznych i pełnych akcji walk dzięki ogromnej ilości elementów stylu!