Insurgency: Sandstorm – Zestaw wyposażenia Biker
Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i mogą być łączone z innymi kosmetycznymi elementami wyposażenia. Można je założyć w grze w menu Dostosuj dostępnym z poziomu menu głównego.